6 Şubat 2013 Çarşamba

Turkcell Globalbilgi ISO 22301 sertifikasını alan, dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu

BTYÖN'ün ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi danışmanlık desteği verdiği Turkcell Global Bilgi "ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi" sertifikasını alan, dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu.  Global Bilgi proje ekibini ve bu süreçte danışmanlık desteği veren ekibimizi kutluyoruz. 

Turkcell Global Bilgi, uluslararası standartlar kuruluşu BSI (British Standarts Institute) tarafından verilen "ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi" sertifikası alan dünyadaki ilk ve tek çağrı merkezi oldu. Şimdiye kadar dünyada sadece 20 firmaya verilen bu özel sertifikayı Turkcell Global Bilgi; potansiyel riskler karşısında müşterilerinin çıkarlarını, itibarını, marka ve değer yaratma faaliyetlerini korumaya yönelik yüksek bir yönetim süreci standardına sahip olması dolayısıyla aldı.

Türkiye'nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, müşterilerine sunduğu hizmet kalitesini aldığı "ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi" sertifikası ile bir kez daha kanıtladı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme