14 Temmuz 2014 Pazartesi

İş Sürekliliği Planlamasında Acil Durum Uyarı ve Haberleşmesi

Acil durum uyarı ve haberleşmesi, İş Sürekliliği Yönetim Sistemi içerisinde ele alınması gereken önemli konulardan biridir. AFAD acil durumu “olumsuz etkilerini en aza indirmek için acil önlemler alınmasını gerektiren beklenmedik ve ani gelişen olay” olarak tanımlamaktadır. İş kesintilerine ve tüm ilgili tarafların etkilenmesine neden olan olaylar acil durum, kriz ya da olağanüstü durum olarak nitelendirilebilir.

İş sürekliliği yönetimi çerçevesinde acil durumlar meydana geldiğinde tüm ilgili taraflarla iletişimin sağlanması için gerekli prosedürlerin tanımlanması gerekir.

Makalenin devamına buradan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder